Go to ...

RSS Feed

Tajemné turecké lety


Zatímco česká politická scéna na sebe v posledních týdnech soustřeďovala veškerou mediální pozornost, panoval a panuje na ruzyňském letišti a na některých německých letištích čilý provoz charterových spojů z Turecka. To by samo o sobě nebylo nic tajemného, ale letečtí fandové jinak také nazývaní spotteři zaznamenali, že turecká letadla při letech mají vypnuty tzv. transpodéry. To je zařízení, které musejí všechna letadla povonně mít a s jejich pomocí je prováděna automatické sledování při řízení letového provozu. Spotteři odhalili, že tajemné turecké spoje přepravují migranty umístěné v uprchilckých táborech na tureckém území. Nedávno se v Praze se na Ruzyňském letišti odehrála neuvěřitelná scéna, kterou místní komunita tzv. spotterů nepamatuje. Pokud sledujete zprávy, tak jste určitě zaregistrovali nepříliš starý článek o tom, jak německý poslanec AfD úplnou náhodou odhalil, že v Německu probíhá utajený program na letecký import migrantů z Turecka a z dalších zemí, kteří jsou potom potají a v tichosti rozváženi po Německu a s vysokou pravděpodobností i po ostatních členských státech Evropské unie. Také jsme pro zaznamenali v médiích článek o tom, že americká administrativa se zděšením zjistila, že stejný proces letecké redistribuce hispánských migrantů probíhá i v USA.

Zdánlivě jde o německý problém, alepsoň tak jej identifikoval poslanec nenáviděné německé politické strany AfD (Alternativa fur Deutschland), které se příliš pozornosti v německých meinstreamových médiích nedostává. Zde je alespoň část informace od poslance AfD: Německé úřady nechtěně přiznaly, že 30% uprchlických migrantů přichází do Německa ne po zemi, ale přilétají v letadlech! Oficiální dotaz poslance AfD na německé úřady odhalil, že program na tichý import migrantů do Německa podléhá vysokému stupni státního utajení! Většina dat o migraci podléhá v Německu od roku 2017 utajení, na veřejnost se dostala pouze podivná informace o letadlech! Migranti z letadel vůbec neprochází letištními terminály, poslanec AfD zjistil další děsivé souvislosti! Až dosud se mělo za to, že migranti do Německa přichází přes české a polské hranice. Poslanec AfD Leif-Erik Holm však úplnou náhodou odhalil tajný program na import migrantů. Německé ministerstvo vnitra mu totiž sdělilo, že v roce 2017 přišlo do Německa cca. 30% azylantů letecky, a z toho důvodu jsou v utajovaných materiálech u jednotlivých žádostí migrantů o dávky uvedeny jako místa podání žádosti jednotlivé adresy, které odpovídají letištím v Německu! Celé to začalo naprosto nevinně. Německý poslanec za AfD Leif-Erik Holm si chtěl udělat jasno, kolik migrantů a azylantů přichází do Německa v poslední době a kolik peněz tito migranti dostávají na sociálních dávkách, na podpoře pro nastávající matky, podpory na dítě, podpory na vzdělání, podpory na bydlení, zkrátka veškeré nárokové tituly sociální péče, které jsou migrantům v Německu dostupné a mohou v úhrnu, podle velikosti rodiny a případ od případu, dosahovat až 4,500 EUR měsíčně, protože do této sumy se započítávají i jednorázové příspěvky rozpočítané do jednotlivých měsíců v průměru za rok. Když se tedy poslanec AfD obrátil na německé ministerstvo vnitra, očekával na základě zákona o svobodném přístupu k informacím nějaký seznam. Jenže, to se pořádně zmýlil.

Je to takové Věřte nevěřte, ticho kolem té záležitosti svádí k různým výkladům a spikleneckým teoriím. Jeden z českých spotterů, který si přeje zůstat v anonymitě, popsal čeho byl na vlastní oči svědkem a co také zadokumentoval: V sobotu 25. května 2019 ráno jsem jel na mezinárodní letiště v Praze Ruzyni vyzvednout příbuzného vracejícího se z dovolené. Na letiště jsem jel cíleně mnohem dříve, abych se mohl podívat na provoz na letišti a to konkrétně z vyhlídkového valu těsně u letiště v obci Kněževes, kde je velmi dobrý výhled na hlavní dráhu letiště – RWY 06/24. Tam jsem zhruba hodinu a půl sledoval přílety a odlety různých typů letadel různých společností. Sem tam jsem se podíval na aplikaci Flightradar24.com, abych se dozvěděl, odkud například přistávající letadlo do Prahy letělo, nebo naopak, kam má z Prahy namířeno letadlo připravené k odletu. Chvílemi přistávalo jedno letadlo za druhým, přičemž na zemi se tvořila fronta letadel připravených k odletu. Nejvíce jsem se těšil na starty, nebo přistání velkých letadel. V době mého pozorování provozu na letišti se ke startu připravoval Airbus A330 společnosti American (let AAL53), který měl odstartovat do Philadelphie po jedenácté hodině. To se sice z neznámých důvodů nestalo, ale proč toto konkrétní letadlo zmiňuji, bude jasné o něco později. Zhruba v 10:15 hodin přistávalo na Ruzyni několik letadel a vedle hlavní letové dráhy (RWY 06/24) se vytvořila malá fronta tří letadel čekajících na start. Protože jsem se chtěl podívat, kam všechna tři letadla letí, použil jsem na mobilním telefonu aplikaci Flightradar24.com, kde jsem měl přiblížené celé pražské letiště a konkrétně hlavní dráhu RWY 06/24, na které právě přistálo letadlo společnosti Rossija A319 z Petrohradu, let označený jako SDM6621. Bylo 10:19 minut středoevropského letního času. Flightradar24.com ukazuje čas 8:19 UTC. K mému překvapení jsem na Flightradaru24 viděl v čekající “frontě” letadla pouze dvě. Zkoušel jsem data v aplikaci obnovovat, protože občas při sledování takto aktivního provozu se stane, že nějaké letadlo není na radaru vidět, nebo je trošku někde jinde. Ani po několikátém obnovení stránek se první z letadel v tříčlenné “frontě” na radaru neukázalo. Letadlo nikde, v době pozorování v sobotu prostě v evidencích a databázích neexistovalo. Letadla stála ve frontě v tomto pořadí (dle společností a destinací): Tailwind Airlines (turecká charterová společnost – destinace neznámá, na radaru neviditelný), Aeroflot (ruský národní dopravce – let do Moskvy AFL2011), Ryanair (irská nízkonákladová společnost – let do Milána RYR77EZ). Zatímco druhý Aeroflot a třetí Ryanair byly na radaru vidět se všemi podrobnostmi, turecký Tailwind na radaru nebyl vůbec. Stále byl také vidět zaparkovaný Airbus A330 společnosti American (let AAL53). Ve chvíli, kdy se turecký Tailwind rozjížděl ke vzletu, jsem zapnul na mobilu foťák a vyfotil ho… Začal jsem se tedy zajímat o to, co je společnost Tailwind zač a zjistil jsem, že jde o tureckou společnost poskytující charterové lety. Na internetu se mi podařilo “vygooglovat” informaci, že tato společnost vlastní 5 letadel, přičemž jedno z nich, a to konkrétně TC-TLC, jsem v sobotu v Praze vyfotil. Zajímavé je, že Flightradar24.com uvádí, že tato společnost nemá na dalších 7 dní naplánované žádné lety. Vzhledem k tomu, že mě letecká doprava celkem zajímá a na oblohu koukám často, vím, že občas nad námi létají letadla, která na Flightradar24.com najít nelze. Dle informací z Flightradar24.com jde většinou buď o vojenská letadla, nebo o letadla se státními činiteli, které podléhají utajení. V tom vidím logiku – přece nebude nikdo dávat světu veřejně na vědomí, kde mu létají stíhačky, nebo jejich ústavní činitelé. Proč ale někdo utajuje letadlo turecké charterové společnosti, která má všehovšudy 5 letadel a tyto jejich letadla jakoby vůbec nelétají? Paranoia anebo trefa do černého? Možná jsem paranoidní, ale v dnešním světě iluzí, lží a manipulací asi nebudu jediný. Z veřejně dostupných zdrojů je patrné, že je v Turecku několik milionů migrantů, kteří chtějí do EU, ale zatím jsou Tureckem zadržováni, protože EU platí Turecku výpalné, aby je nepouštěli dál. Otázkou je, zda-li to výpalné Turecku od EU je za to, že je Turecko nepouští dál vůbec, nebo naopak za to, že je vozí tureckými charterovými leteckými spoji do Evropy postupně, řízeně, manažovaně. NN

Zalarmovali jsme několik našich známých, odborníků na letectví, a nestačili jsme se divit. Podle jejich zjištění je situace opravdu vážná a může se s vysokou pravděpodobností jednat o tzv. Dead flights, tzn. neoznačené lety, které používají vládní letky, armáda, ale i tajné služby, CIA, vysocí představitelé OSN, Evropské unie apod. Společnost Tailwind Airlines je skutečně charterovou společností, ale záznamy na serveru Flightradar24 jsou u tohoto zmíněného stroje s označením TC-TLC opravdu podivné. Neviditelné a neoznačené letadlo přistálo v Praze jen na 79 minut a honem rychle zdrhalo pryč s vypnutým transpondérem. Záznam o letu se objevil v databázích až po 2 dnech. Je tu více tajemna než zdrávo. Jistě se nám časem podaří zjistit více a budeme vás informovat.

Redakce
Foto poskytl spotter NN 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *