Go to ...
Reklama

RSS Feed

Také chcete platit za nevyžádanou televizní reklamu?


Tak již opět vyhrál „zdravý rozum”. Třeba uzavreni Spořilovské spojky pro kamiony nebo znovuzrizeni tramvajové zastávky na Štvanici, kterou si radní městské části Praha 7 prosadili proti všem. Zřejmě tam budou chodit jejich synkové nebo dcerky na hodiny tenisu, tak aby děti nemusely cupitat takovou dálku. Zastávka byla zrušena v roce 1984 kvůli těžkým nehodám a nyní je opět zbudována. Nutnost štvanické stanice je asi tak důležitá jako existence zastávky slonů v džungli při cestě do Tarararingapatonu, jak pravil klasik. Je jen otázkou času, kdy tam bude mít koroner opět práci. Další „výhrou” našeho času je nové a kvalitnější šíření televizního signalu, které umožní mnohonásobné šíření dat tzn., že po jedné lince (přidělené frekvenci) bude možno poslat i x nových programů! Kdo ale ty televizní programy obsahově naplní se nikde neříká. Pokud trávíme čas u současného vysílání, tak sledujeme samé reprízy filmů a ostatních žánrů, které již běžely mnokrát předtím. Veškeré vysílání a to i na veřejnoprávní ČT je prokládáno reklamou a sponzorskými skyrytými reklamami tak hustě, že z devadesátiminutového filmu udělají tříhodinový. Nevim jak vám, ale pro mě to je nesnesitelné. Když vidím jinak příjemnou herečku, která vám 4-5 krát během filmu vstoupí do děje s informací o Trivagu, začínám ji nenávidět a pokud mě navíc dodají informaci, že nevím co se děje s mojí vagínou, tak tuhle zdrcující radu už nevydržím, vypínám zvuk, někdy i televizi!

No a nyní si představte, že s příchodem DVBT-2 si pustíte do bytu dalších 100 programů, které budou vysílat sice v té nejvyšší obrazové a zvukové kvalitě, ale všechny do vás budou vtloukat to samé a za vaše peníze. Nikdo se vás nezeptal, kde na novou technicky dokonalejší televizi vzít peníze. Prostě si ji koupíte nebo jinak budete jen civět z okna. Já tedy raději budu koukat z okna do okolní zeleně, což je zdravé na oči, než se nechat ohlupovat reklamami. Co vůbec dělá rada pro televizní vysilani, že dovolí ničit někdy i kvalitní filmy hloupou reklamou v takové šíří. Ať mě někdo vysvětlí na koho se mám obrátit s požadavkem na zaplacení elektřiny spotřebované koukáním na neobjednané reklamní bloky. Chápu, že ty komerční televize musí z něčeho žit, ale proč tím má trpět tolik lidi a zvláště ti, kteří musejí obracet každou korunu. To je informace k zamyšlení. Místo toho, aby EU zakazovala vyrábět vysavače silnější 600W, které použijete jednou ci dvakrát týdně a nic s nimi kvůli malému tahu nevysajete, by se europoslanci měli zaměřit na televizní reklamu, kterou se denně spálí zbytečně megavaty. Já jsem rozhodnut, pokud se něco nezmění, že hodím televizi z okna nebo tím krámem obohatím nejbližší sběrnu domovního odpadu a ihned odhlásim koncesionářské poplatky. Na reklamy rozhodně přispívat nebudu.

Olafino
Foto internet

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *